Thursday, February 12, 2009

Kayra vs Chicken Pox


Yesterday i arrive @ KK airport at 5.05 pm.. Flight was delay from Langkawi.. instead of 2.15pm ,goes to 2.45pm..masa tu mmg berdebar.. just imagine if me & my baby pull out from that plane.. scared beb!! pastu cian to my hubby have to drive back to LCCT to fetch us.. but thanks to Allah.. we managed to fly without any problem (only the delay flight)..


Pity to my lovely Princess.. she's got chicken pox.. the reason i being scared bcos of her.. takut siut kalo kena halau dari flight.. my sister in law informed to me , pernah one family tu kena sacked out .. masa tu kapal tgh amik 'mood' untuk fly terus berhenti bila leading stewardess tu informing to their captain ada budak kena Chicken pox..

tu yang menjadi kerisauan aku.. nasiblah masa flyback kl aku dah siap-siap amik surat pelepasan dari doktor.. tp masa nak boarding kena tahan juga.. but dgn adanya bogard(kwn adik aku) kitaorg lepas juga..
aku bersyukur sbb sedang kayra kena CP ni dia takder rasa gatal-gatal.. nasiblah ada gel aloe vera De-Bella..
harap-harap nanti kayra besar CP tu dah tak kena dia dah!!! amin!!!

1 comment: