Monday, February 2, 2009

Sepintas Lalu

Sepintas lalu....
Lokasi: My Office

Aku & ayu baru jer turun dari bilik mesyuarat .. ambil laptop pn. faidzah.. letih jugak.. apa tak nyer baru abis pump aku dah berlari-lari anak nak settlekan keje.. alah sajer buat-buat bz.. this weekend aku kena prepare untuk kelas sulaman manik aku.. actually aku malas nak buat tp pasal aku mengenangkan cc & nak bantu kwn-kwn yang lain, aku tak kisah.. ilmu takyah nak kedekut.. kalo lepas ni tak banyak tempahan pon tak per.. tp kalo tuhan tu nak bagi rezeki aku murah.. InsyaAllah... lagi lah aku suka.. Alhamdullillah..
setakat ni banyak jugaklah tempahan yang aku dapat.. bolehlah dalam 12 pasang
Irma - 3 pasang- nak pakai bulan Mac (masa alongnyer kahwin)
Aisyah- 1 pasang - nak pakai bulan mac (dia nak bertunang)Pn. faidzah( She's my regular customer) 5 pasang- Anytime sbb dia nak upgrade jer baju lama..
Kawan Adik Ipar aku(faeiza)- 1 pasang - ni pon anytime
Kak Rafidah- 1 pasang - tak sempat nak siapkan.. dia pi Dubai tp nanti akan ku pos..
Azza(collegue Linda)- 1 pasang-anytime

Bulan Januari 2009 ni pon aku dah siap dalam 3 pasang baju jer..
Baju Lin (PK-SPA)


Baju Aunty Rose ( Jiran my Hubby punya sister)




Baju Nonie( PK-SPA)
















No comments:

Post a Comment